torsdag 3 maj 2012

Fortsätter att kämpa

Att bryta en vana är inte lätt. Jag kan äta godis varje dag, men nu försöker jag sluta. Det går väl sådär ett steg framåt och två tillbaka ungefär. Men nu har det gått en vecka med absolut inget godis alls! Jag försöker oxå röra på mig mera. Idag har det blivit en timmes promenad i den underbara solen:) och tre minuter på min nyinköpta ab circle PRO, vilket är väldigt jobbigt! Får lägga upp en bild på den senare. Enligt reklamen om man tränar tre minuter om dagen i 14 dagar så ska man se resultat. Jag körde tre minuter och var helt slut. Man tränar från knäna upp till armhålorna, precis det området som jag behöver. Har inte gått upp på vågen än för att se om mina nya vanor har gett resultat. Dels för att jag hatar att gå upp på vågen, men oxå att jag vill bryta mina vanor ordentligt och få in nya vanor i mitt liv ordentligt. Till någonting helt annat, så nu i helgen ska vi (jag och min sambo) åka till stenugnsbaden och bo på hotel lördag till söndag och få massage och jag ska få en ansiktsbehandling. Det ska bli så underbart. Massage åh så gött det ska bli, min rygg behöver en omgång om man säger så. Men det ska bli så mysigt att umgås med min sambo. Bara han o jag! bara ligga i spat och ta det lugnt, romantisk middag på kvällen:)

Inga kommentarer: