onsdag 13 oktober 2010

Många nya projekt på gång och några avslutade

Den här lill elefanten blev nästan nyss färdig, jag gjorde tidigare en giraff som en kopis gav bort i dop present. Dem tyckte så mycket, så dem ville gärna ha fler i samma serie. Det finns giraff, elefant, apa, groda och lejon. Så jag har en del att göra. Men dem blir så enormt söta, ca 15 cm höga. Lite lagom.

Frågan är bara vad jag ska ta betalt för dem här småttingarna. Garnet kostade inte jätte mycket, men jag har ju lagt ner ganska mycket arbete på den.

Det är så svårt är 100kr för mycket?
Ska jag ta mer?
Ska jag ta mindre?
Är jag för snäll?


Det är så svårt...






Har inhandlat lite trä grejer som jag ska dekorera och möjligen ge bort eller nåt.
Har inte riktigt bestämt mig än.
men hur ska jag dekorera den här telådan, kanske krakelera den men jag har inte blivit nöjd med mina senaste krakelerings projekt. Kanske måla varje litet te fack i olika färger... och någon snygg dekoration på framsidan...

Inga kommentarer: